Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.
 
 
 

Top Artyści

Legenda

  • Dodany komentarz
    Dodany komentarz
  • Dodany tekst
    Dodany tekst
  • Poprawka tekstu
    Poprawka tekstu
  • Dodane video
    Dodane video
  • Dodany do ulubionych
    Dodany do ulubionych
  • Dodany TAG
    Dodany TAG
  • Uzupełniona metryczka
    Uzupełniona metryczka
 
teksty wg albumów
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
Daisy Tim New Fracture Quartet - 1,000 Lights
  • Data premiery: 2008-06-06
  • Dystrybutor: Multikulti Project
  • Data nagrania: 2007
  • Liczba płyt: 1

Daisy Tim New Fracture Quartet - 1,000 Lights

  • 1,000 Lights
    New Fracture Quartet
    Falling Rocks
    New Fracture Quartet
  • No Fires
    New Fracture Quartet
    Slingshot
    New Fracture Quartet
  • Streetband
    New Fracture Quartet
Opis
O najnowszym swoim projekcie Tim Daisy tak opowiada: The New Fracture Quartet jest formacją powstałą na początku 2007 roku. Chciałem założyć zespół, który eksplorował by nowe kompozycje, nad którymi wówczas pracowałem. Skontaktowałem się więc z Natem McBridem, Davem Millerem i Jaimie Branchem, których grę uwielbiam i którzy ku mej ogromnej radości uznali moją propozycję grania razem za świetną. Muzyka The New Fracture Quartet odzwierciedla moje obecne rozumienie współczesnej formacji, jako grupy integrującej kompozycję i improwizację.Kompozycje na tej płycie łączą wpływy wielu stylów muzycznych, które wciąż kształcą moją osobowość muzyczną jako kompozytora i perkusjonisty. Niektóre z nich nawiązują do surowej, potężnej energii undergroundowego rocka, jakiego słucham od lat (Minor Threat, The Jesus Lizard, Naked Raygun), inne do muzyki afrykańskiej, w szczególności angolskiej muzyki folkowej z lat 50� i 60� (Ngola Ritmos, Dimba Diangola, Minguito) oraz malijskiej muzyki gitarowej Ali Farka Toure i Boubacara Traore. By w pełni oddać obraz moich korzeni muzycznych słyszalnych na tej płycie należy oczywiście do wyżej wymienionych dodać liczne nazwiska improwizujących muzyków ze Stanów Zjednoczonych i Europy, którzy mieli ogromny wpływ na mój muzyczny temperament (takich jak Don Cherry, Cecil Taylor, Ornette Coleman, Milford Graves, Hans Bennink czy Peter Brötzmann, by wymienić choć paru).
  • Komentarze (0)
Liczba wypowiedzi: 0