Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.
 
 
 

Top Artyści

Legenda

  • Dodany komentarz
    Dodany komentarz
  • Dodany tekst
    Dodany tekst
  • Poprawka tekstu
    Poprawka tekstu
  • Dodane video
    Dodane video
  • Dodany do ulubionych
    Dodany do ulubionych
  • Dodany TAG
    Dodany TAG
  • Uzupełniona metryczka
    Uzupełniona metryczka
teksty wg wykonawców
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W X Y Z Ż Ź 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
edytuj
  • Autor: Liroy
  • Rok powstania:
  • Kompozytor:
  • Wykonanie oryginalne:
  • Inne wykonania:
  • Albumy, na których znalazł się utwór:
  • Tagi: liroy
Dzwonki:
  • Tekst dodał: /
  • Ulubiony tekst: 2 użytkowników

Liroy
Następna laska, następna dziewczyna - tekst piosenki

Nadchodzi wieczór,
wchodze do swego pokoju,
załanczam jąrampsa,
i patrze w spokoju,
far far Fredi cos tam pieprzy o sklepie,
a ja własnie myśle o pieknej dupie,
nagle dzwoni telefon,
podnosze słuchawke,
halo,człowieku zapraszam Cie na kawke,
hmm... yeah,
jestem zaskoczony,
zostałem przez świetną dupe zaproszony,
już biore kluczyki wsiadam do mojej bryki,
nie moge przegapić tak świetnej wtyki,
drzwi były otwarte,
wiec wszedłem do środka,
tam stała ma piękna sexi kotka,
najpierw wręczyłem jej kwiaty,
potem ona zrzuciła swe szaty,
tu mnie zaskoczyła,
coś mną poruszało,
chciałbym naturalnie poznać twoje ciało,
wspaniała laska od góry aż po nogi,
starliśmy swe ciała brakowało nam podłogi,
wspaniała laska od góry aż po nogi.

Ref. Następna laska, następna dziewczyna,
jedno sie kończy drugie się zaczyna. Powtórzyć 4razy

Minął czas od ostatniego spotkania,
teraz tylko wóda i wieczne ćpania,
brakuje mi tego co odeszło w zapomnienie,
tylko przy kobiecie czuje rozluźnienie,
wkładam kaptur wysakuje z chaty,
na podwórzu słysze dziwki szmaty,
nie rozumiem takiego podejścia do sprawy,
Detgrek jest blisko,
wiec nie ma obawy,
głośny pisk, Likap to mój wóz,
noga na pedale pełny luz,
otworzyłem drzwi swojej maszyny,
wskoczył wystraszone dwie wspaniałe dziewczyny,
faceci ulepieni z innej gliny,
całujcie mnie w dupe skur****ny,
mam tylko słabość jedną, kobiety,
tak uderzyłes w samo sedno.

Ref. Następna...

Raz na imprezie,
kumpel z mego podwórza,
pobił dziewczyne powiedział że go wkurza,
ogarnołem laske poszliśmy do mojej chaty,
wszystko zaczeło sie od zwykłej herbaty,
podszedłem do niej,
jeden mały trunek,
przecież dobrej zabawy to jeden warunek,
uśmiechneła sie nieco,
powiedziała kochanie,
juz wiedziałem co za chwile sie stanie,
spuściła swe włosy,
spłyneły po ciele,
muskałem jej ciało,
znaczyła dla mnie wiele,
było namietnie tylko przez chwile,
odeszła szybko żegnając sie mile,
to ja Cool Di we własnej osobie,
tak kochanie własnie myśle o Tobie,
to ja Cool Di we własnej osobie.

Ref. Nastepna...

Często wieczorami, słysze o rety!
poniżane, bite bezbronne kobiety,
źle jest nie podzielaj jego zdania,
błędnie myśli, wiec nie ma błagania,
tak sie żyje z tępymi facetami,
jedna za mało, są poligamistami,
podejście do pieknej, zbyt brutalnie,
nie toleruje tego,
to by było nie moralne,
bo to ja Detgrek we własnej osobie,
tak kochanie własnie myśle o Tobie,
hej ludziska chciałbym wam powiedzieć,
jak bardzo lubie z kobietami siedzieć,
może być czarna,
może być blondynka,
zarówno brunetka jak i szatynka,
sexi laska, poprostu odlotowa, tzw. kobieta 100%.

Ref. Nastepna...
teksty.org
  • Komentarze (1)
  • Dodali do ulubionych (2)
  • Historia zmian tekstu (2)
Liczba wypowiedzi: 1 / Ostatni wpis: Natalka4252 2010-02-23 21:53
Liczba użytkowników: 2
Liczba zmian: 2
Data Zmiana dotyczy Autor Nowa wartość
2011-05-13 19:33 Wideo powiększ
2011-05-13 19:33 Wideo powiększ