Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.
 
 
 

Top Artyści

Legenda

  • Dodany komentarz
    Dodany komentarz
  • Dodany tekst
    Dodany tekst
  • Poprawka tekstu
    Poprawka tekstu
  • Dodane video
    Dodane video
  • Dodany do ulubionych
    Dodany do ulubionych
  • Dodany TAG
    Dodany TAG
  • Uzupełniona metryczka
    Uzupełniona metryczka
teksty wg wykonawców
A B C Ć D E F G H I J K L Ł M N O P Q R S Ś T U V W X Y Z Ż Ź 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
edytuj
  • Autor: Andrzej Piaseczny
  • Rok powstania: 2009
  • Kompozytor: Seweryn Krajewski
  • Wykonanie oryginalne: Andrzej Piaseczny
  • Inne wykonania:
  • Albumy, na których znalazł się utwór: Spis rzeczy ulubonych
  • Tagi: piasek
Dzwonki:
  • Tekst dodał: /
  • Ulubiony tekst: 189 użytkowników

Piasek
Chodź, przytul, przebacz - tekst piosenki

Były prawdy,
choć nie całe,
z nich już siebie ,
nie poznaje.
Między nami oszalałem,
więc nie próbuj mnie,
już bardziej,
nie chcę czekać,
kiedy na nic,
to czekanie niech
nie ma granic.

Albo chodź, przytul mnie,
albo odejdź i przebacz,
i niech stanie się to tu i teraz.
Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła,
albo wszystko skończone i wybacz.

Były inne, nawet łatwe,
Łatwo przyszły, poszły z czasem
Między nami popatrz na mnie
Cierpliwości już nie znajdę
Choć bym wierzył
w proste słowa
życie więcej chce,
chce dziś od nas.

Albo chodź, przytul mnie,
albo odejdź i przebacz
i niech stanie się to tu i teraz.
Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.

Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.

teksty.org
  • Komentarze (28)
  • Dodali do ulubionych (189)
  • Historia zmian tekstu (13)
Liczba wypowiedzi: 28 / Ostatni wpis: Deangues 2012-10-09 15:37
  • Deangues 2012-10-09 15:37
    [Treść zawiera wyrazy uznane za wulgarne. Wymoderowano.]
  • lucyfer450 2010-06-30 04:55
    komercha czy ,wpada w ucho ,niechcesz nie sluchaj twoj wybor nic na sile
  • Niunia4_8 2010-06-15 16:20
    nie pasuje to nie słuchajcie
  • policeman 2010-01-16 10:50
    dla mnie super a jak nie chcecie to nie sluchajcie nikt was nie zmusza
  • spawacz553 2010-01-06 11:31
    Ludzie co wy tu piszecie. Ten tekst jest bardzo dobry.

    Ten kto był choć raz był naprawdę zakochany to zobaczy jaka ta piosenka jest do niego podobna.....


    axa może i kłamał ale spójrz na ostatnie słowo Wybacz!!! Koleś chce się zmienić. Błaga o wybaczenie.

    Oceniajcie to jak chcecie ale ten tekst ma coś w sobie.
  • sarus0 2009-11-26 14:12
    Masz racje jak jim się nie podoba to niech nie suchają.
  • sarus0 2009-11-26 14:11
    Moim zdaniem ta piosenka jest fajna . A jak sie niektórym nie podoba to mają problem a jak ja to mówie to peszek.!!!!
  • Bronex 2009-09-12 10:44
    Ci co krytykują i komentują zastanówcie sie barany , wam sie nie podoba to nie słuchajcie ja tam np. słucham wszystkiego ;p
  • dz14b 2009-09-03 19:23
    Jak myślisz czy w Polsce ludzie wolą teraz słuchać popu czy rocka
  • dz14b 2009-08-31 21:25
    Gdybyście wszyscy nie oglądali tv też bylibyście takimi gwiazdami co piasek
  • PaSzA 2009-08-16 14:59
    Wszystko wam nie pasuje on ładnie śpiewa a tak po za tym jak wam się nie podoba to nie komętujce dobra zakute pały
  • kalosia76 2009-08-03 21:27
    Ola113 Jak ci się coś nie podoba to nie musisz słychać !@
    Dla mnie jest cudowna !
  • ewakry12 2009-07-23 15:57
    mi osobiście podoba się piosenka ,można sobie przy niej pomarzyć,wyciszyć się,.. są gusta i guściki ja mam idealny...
  • iibuprom 2009-07-18 20:59
    proponuję sprawdzać słowa utworów na oficjalnych stronach artystów. W przypadku "Chodź, Przytul, Przebacz" zaproponowanego powyżej aż roi się od błędów. Zajrzyjcie na stronę -> http://www.piasek.art.pl/teksty/chodz_przytul_przebacz.html Pozdrawiam!
  • KASKA11212 2009-07-13 19:43
    SUPER PIOSENKA GRATULACJE DLA AUTORA TEKSTU ZARAZEM WYKONAWCY ORAZ WIELKI SZACUN DLA KOMPOZYTORA POZDRAWIAM................................
  • majtyna 2009-07-03 12:21
    Wy Się Nie Znacie ! Jak Możecie Oceniać Kogoś Po 1 Piosence ? A Tak Wogóle Mi Się Ta Piosenka Potoba !
  • robikol 2009-06-25 18:40
    Niech oceniają ale niech nie mówią że ludzie tego nie lubią ;] Garstka tego nie lubi i ci co słuchają hip-hop
  • iso 2009-06-25 06:58
    robikol...najważniejsze, że nie dodasz o ortografii;))

    i jasne, jednym się podoba, innym nie, ale komentować może każdy.
  • robikol 2009-06-24 19:17
    Tacy wszyscy mocni którzy nie podoba się im. To tacy maczo to wymyślcie coś co wam się spodoba on umie śpiewać a wy tacy maczo to za co nie śpiewacie na scenie HAHA nie słuchać jak się nie podoba i nie komentować
    Ludzie to lubią prawie cała RP Hit Generator kto miał pierwsze miejsce grały dobre z nim zespoły Pectus Ira itd I jednak ludzie go wybrali PIASKA i jego piosenkę Chodź, przytul, przebacz . A tak na marginesie to on nie pisał tych słów tylko ktoś inny on je jedynie śpiewa więc nie mówcie że to dno bo niektórzy z was to nawet nie umie zaśpiewać głupiej małej piosenki . NIE DODAM O ORTOGRAFII.
  • datow_nick 2009-06-24 11:53
    ważne, że masie ludzi sie podoba!! a inni nie muszą słuchać
  • kloon 2009-06-24 08:06
    ble, ble, ble...kolejna komercha
  • Karunia...xD 2009-06-23 12:31
    Mi sie wydaje...
    oszukiwał..
    "Były prawdy,
    choć nie całe" zkad wiesz moze sie przyznaje lub przypomina...
    a zreszta ppiosenka nie mkusi miec sensu...
    moim zdaniem ta piosenka jest fajna...
    i jezeli sie nie podoba to po co słuchasz...je,.,,,:D
    i zgadzam sie z "gosiaczek"
    Ja mysle ze piosenka wcale nie musi miec sensu...
    dla mnie jest fajna..:)
  • axa 2009-06-19 09:25
    gosiaczek...nie wyzywam go od najgorszych...i rzeczywiście nie słucham, bo nie przepadam za nim.
    Tobie ma prawo się podobać...ja mogę słuchając robić wielkiego fuja na tę piosenkę.

    I zgadzam się z logos...tekst zawsze jest o czymś. Bo jeśli o niczym, to po co w ogóle pisać?
    Dla mnie tent tekst znaczy tyle, co napisałam...tak go widzę. Nie upieram się, że jest to jedynie słuszna interpretacja...jedynie moja.
    A jak ty gosiaczku odbierasz ten tekst?

    logos...:)))
  • logos95 2009-06-18 21:23
    nie traktowałbym tego w ten sposób autor takiej piosenki chce wyrazić swoje uczucia!!!

    TO NIE JEST TYLKO PIOSENKA!!! I zgadzam się z axa
  • Gosiaczek8801 2009-06-18 14:14
    Kurcze !! Jak się wam nie podoba to nie słuchajcie !! Wyzywacie go od najgorszych, a ja go lubię :) Ps: axa to tylko tekst piosenki a ty robisz z tego wielkie halo !
  • qwerty14 2009-06-10 23:07
    ta jest the best
  • axa 2009-06-08 09:01
    no...koleś oszukiwał
    "Były prawdy,
    choć nie całe"
    a teraz ponagla lasię, żeby albo, albo...bo jakby mu miała jednak nie wybaczyć, to mu się nie chce marnować na nią czasu
    "nie chcę czekać,
    kiedy na nic"
    potem próbuje udowodnić, że jest szczery i wyznaje to, o czym bohaterka piosenki i tak już eis dowiedziała zapewne;)
    "Były inne, nawet łatwe"
    oczywiście one nic dla niego nie znaczyły;)) (typowy schemat;)
    "Łatwo przyszły, poszły z czasem"
    W każdym kolesiowi chyba też na tej lasi nie zależy za bardzo, ale chce ja zmusić do podjęcia decyzji o rozstaniu, no chyba, ze laska postanowi mu wybaczyć, wtedy on na jakiś czas zostanie, bo chyba nie mam nic lepszego na oku;))
    Olaa...dołączam się do ble....:)))
  • Olaa13 2009-06-01 20:10
    Tak,Taak..No i kolejna głupia 'gwiazdka' tworząca 'NIJAKĄ' muzykę.
    Beznadzieja. Głupie pop-owe utworyyy..ble.E !
Liczba zmian: 13
Data Zmiana dotyczy Autor Nowa wartość
2011-02-06 20:19 Wideo kupcio79 powiększ
2010-08-15 16:29 Wideo majeczka320 powiększ
2010-08-15 16:29 Wideo majeczka320 powiększ
2010-08-15 16:29 Wideo powiększ
2010-07-14 19:10 Treść piosenki jacek67
2009-07-11 11:31 Kompozytor Agusia_19 Seweryn Krajewski
2009-07-11 11:31 Rok powstania Agusia_19 2009
2009-07-11 11:31 Wykonanie oryginalne Agusia_19 Andrzej Piaseczny
2009-07-11 11:31 Albumy Agusia_19 Spis rzeczy ulubonych
2009-06-13 09:15 Treść piosenki Bernadka
◄ poprzednia
1 z 2

Tę piosenkę znajdziesz na płycie

Inne płyty z muzyką tego wykonawcy