Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej.
Sprawdź cel, warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce Prywatności.
 
 
 

Top Artyści

Legenda

  • Dodany komentarz
    Dodany komentarz
  • Dodany tekst
    Dodany tekst
  • Poprawka tekstu
    Poprawka tekstu
  • Dodane video
    Dodane video
  • Dodany do ulubionych
    Dodany do ulubionych
  • Dodany TAG
    Dodany TAG
  • Uzupełniona metryczka
    Uzupełniona metryczka
 
teksty wg albumów
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
De Phazz - Lala 2.0
  • Data premiery: 2010-05-17
  • Dystrybutor: Sonic Distribution
  • Data nagrania: 2010
  • Liczba płyt: 1

De Phazz - Lala 2.0

  • Just a File
    De Phazz
    No Story
    De Phazz
  • No Lie
    De Phazz
    Duck & Cover
    De Phazz
  • Uppercut
    De Phazz
    When No Words Come
    De Phazz
  • Slums of Monte Carlo
    De Phazz
    Jazz Is the Move
    De Phazz
  • In My Power
    De Phazz
    Chez Clerambault
    De Phazz
  • Rat Pack
    De Phazz
    Cloudspotting
    De Phazz
  • Walk With Love
    De Phazz
    Hot Little Harp
    De Phazz
  • Fear Is My Business
    De Phazz
    Back From Where I Started
    De Phazz
Opis

Nowy album De Phazz, czyli projektu Pita Baumgartnera, który górnolotnie zwany jest „ojcem chrzestnym lounge’u”, a który rzeczywiście swymi nagraniami zdefiniował ten gatunek muzyki.

De Phazz – projekt wymyślony w 1996 roku przez producenta Baumargtnera, a wsparty przez szefa niesławnego labela Mole, a od 2001 roku wydawnictwa „firmowego” Phazz-A-Delic, Haluka Soyoglu – stanowi już niejako instytucję na lounge’owej scenie. Nakładem rezydującej w Niemczech firmy Phazz-A-Delic ukazują się bowiem nie tylko płyty projektu, którego pełna nazwa brzmi DEstination PHuture jAZZ, ale także jego współpracowników, zarówno tych stałych, jak i sporadycznych. Dla tej pary – bossa labela i producenta - trzeci album, „Death By Chocolate” (2001) był nie tylko przełomowy, ale, jak już wspomnieliśmy, definiujący styl i szeroko imitowany. Pięć albumów później De Phazz znowu przypomina o sobie płytą „LaLa 2.0”, która zdaje się być na pół autoironiczną konkluzją bardzo a propos naszych czasów: a mianowicie, że to tylko kolejna wiązanka bezimiennej muzyki na odtwarzaczu mp3. Ten efekt wzmacniają raczej absurdalne, dadaistyczne teksty, ale jakość nagrań i zestaw niemiecko-północnoamerykańskich gości Baumgartnera – wokalistów Pat Appleton i Karla Friersona z USA, Barbary Lahr, Marnie Mansa, Angel Jones, Sandie Wollasch i Charity Sanders nie pozostawia wątpliwości, dlaczego De Phazz, mimo upływu lat, pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się wykonawców na lounge’owej scenie.

  • Komentarze (0)
Liczba wypowiedzi: 0